Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a Carlton International Bt. (2086 Tinnye, Honfoglalás u. 48.) által üzemeltetett https://kernertibor.hu honlap használatára vonatkozó feltételeket. Az alábbi feltételeket a Felhasználó a honlap böngészésével, regisztrációval, ill. megrendeléssel automatikusan elfogadja.

A Carlton International Bt. fenntartja a jogot jelen szerződés egyoldalú módosítására.

A Jogi Nyilatkozat hatálya

Jelen Jogi Nyilatkozat kiterjed a https://kernertibor.hu domain név összes aloldalára és összes aldomain nevére (ékezetes és ékezet nélküli formában), valamint az aldomainek aloldalaira, és az említett oldalakon elérhető, vagy onnan letölthető, megvehető anyagokra, információkra.

A Jogi Nyilatkozat érvényes 2024. január 1-től visszavonásig.

A honlap üzemeltetőjének (továbbiakban: szolgáltató) adatai:

  • A honlap neve: https://kernertibor.hu
  • Cégnév: Carlton Inter­na­ti­o­nal Bt.
  • Székhelye (és egyben a panaszügyintézés helye): 2086 Tinnye, Honfoglalás utca 48.
  • A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: kernertraining@gmail.com
  • Cégjegyzékszáma: 01-06-772683
  • Adószáma: 24566951-1-13
  • Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
  • Telefonszáma: +36704278326

A tárhelyszolgáltató neve, címe, e-mail címe:

  • ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.,
  • Székhely: 9024 Győr, Déry T. u. 11.
  • Levelezés: 9024 Győr, Déry T. u. 11.
  • Mail: info@elin.hu
  • +36 30 2222 444

Alapvető rendelkezések:

  • A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  • A jelen Szabályzat 2024. 01.hó 01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
  • Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a honlapnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.
  • Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldalak, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldalak terjesztésének tekintetében.

Regisztráció / vásárlás

  • Felhasználó a weboldalakon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalakon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
  • Felhasználó a vásárlás / regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
  • A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
  • A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

Megvásárolható termékek köre

  • A megjelenített termékek online / személyesen / telefonon rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, és tartalmazzák a törvényben előírt áfát. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
  • A honlapon Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a honlapon megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
  • Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

Rendelés menete

  • Felhasználó regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
  • Felhasználó kiválasztja a megvásárolni kívánt terméket.
  • Felhasználó a megvásárolni kívánt termék darabszámát beállítja.
  • Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne vásárolni, kiválasztja azt a listából. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Amennyiben mégsem kíván vásárolni, törölheti a kosár tartalmát.
  • Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási / fizetési módot, melynek típusai a következők:

Fizetési módok:

Személyes átvétel: Készpénzben a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyen történő átvételkor: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyszínen fizeti meg a termék vételárát készpénzben. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor. Az utánvét költsége minden esetben felszámításra kerül, kivéve azok a termékek, melyeknek nincs postaköltsége.

Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 5 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

Bankkártyával: Vásárló a webáruház oldalán választja ki az árut, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni. Ezután vásárló átkerül a Bank fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót. A fizetést követően vásárló visszatér a honlap oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást. A sikeres tranzakciót követően a Bank elindítja a vásárló kártyájának megterhelését az áru ellenértékével.

  • Szállítási költség: postai díjszabás szerint.
  • A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban.
  • Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelem” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
  • Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben javítani tudja a bevitt adatokat.
  • Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított 48 órán belül Megrendelőhöz nem érkezik meg, akkor  Megrendelő köteles telefonon vagy emailben felvenni a kapcsolatot a Szolgáltatóval. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

  • A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik (Hétfő – Péntek 8:00-18:00). A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
  • Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül történik.
  • Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríteni.

Elállás joga

  • Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 30 napon belül visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
  • Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól a terméket átveszi.
  • Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
  • A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.
  • Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
  • Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére.
  • A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
  • A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.
  • A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.
  • Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.
  • A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
  • Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén elektronikus úton írásban vagy telefonon. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.
  • A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
  • Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

Panaszkezelés

  • A Carlton International Bt. célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
  • Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja.
  • Rendezvények: tréning, szeminárium, webinárium, workshop.

Rendezvény jelentkezés lemondása

  • Lemondási feltételek: a rendezvény /tréning, szeminárium, webinárium, workshop/ előtti 2. napig a Megrendelő visszamondhatja a jelentkezési szándékát elektronikus, írásos formában (e-mailben), ebben az esetben a Szolgáltató visszautalja 10 napon belül a program díját. Amennyiben a lemondást 2 napon belül jelzi a Megrendelő, a lemondott képzésre befizetett részvételi díj visszatérítésére nincs lehetőség, és az addig be nem fizetett tréningdíjat a Szolgáltató kiszámlázza a Megrendelő részére, mivel a tréninget, rendezvényt a le nem mondott (2 napon belül lemondott) jelentkezésére tekintettel szervezi.​

Szerzői jogok

  • A weboldal mindennemű tartalmának engedély nélküli felhasználása, átdolgozása, többszörözése, terjesztése, nyilvános előadása illetve eltorzítása megcsonkítása tilos, ideértve, de nem kizárólag a bevételszerző tevékenységre való felhasználást is. A weboldal tartalma csak akkor használható fel, ha ahhoz a szerző írásbeli hozzájárulását adta. Iyen esetekben a szerző neve és a forrás kötelezően megjelenítendő, és csak a szerző által engedélyezett tartalom–részlet használható fel, kizárólag az írásbeli hozzájárulásban meghatározott feltételekkel, az így meghatározott módon, formában és terjedelemben.
  • Kötbér a jogellenes felhasználásért: a forrás és a szerzőség megjelölése nélküli, hiányos megjelölésű, írásbeli szerzői hozzájárulás nélküli utánközlés, használat, átdolgozás használati, közzétételi napi díja 200.000 Ft + ÁFA másolt, felhasznált oldalanként.
  • Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt.

JOGORVOSLAT

Jogorvoslati lehetőség

Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal az Adatvédelmi Biztos irodájánál lehet élni:

Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Székhely: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.

Postacím: 1363 Budapest, Pf.: 9.

Telefon: +36 (1) 391-1400

Telefax: +36 (1) 391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Tinnye, 2024.01.01.